Pasaannesi
Kızlar 36. haftamızdayız ara ara sertleşmem oluyor belim çok ağrıyor ve çat kemiğim ağrıyor yürüyemiyorum bile bazen çok zorlanmaya başladım artık 32 haftalık kontrole gittiğimde nstde ufak sancılarım çıkmıştı benim gibi olan var mı ve ne kadar sonra doğum oluyor??