Kizlar 13+4 haftalik hamileyim iki gun önce akıntıyla birlikte kırmızı lekelenme gordum apar topar gece acile gittim kesede kanama olmadığını bebegin kalp atisini aldığımızı söyledi doktor,korona dolayısıyla temasli olduğum icin kendi doktoruma gidip muayene olamıyorum aradim o da bana progestan ilacını başlattı iki gün önce iki gündür içiyorum ama hala lekelenme tarzında kanamam mevcut basina boyle bi durum gelen var mi ?