Ilkayy Mucizem333 aynı durumdayız canım bende 9 haftalıkım canım cekti yemedim perşembe doktora gidicem sorucam doktoruma.
bus91 Mucizem333 33 haftalıgım haftada en az 1 kere yiyorum ki mega olan kallaviden cok şükür hiç bi sıkıntı olmadı mide yanmasını saymazsak 🙈 ye gitsin canım canın çekmiş
Mmhtpmhmt04 Mucizem333 ben hamileliğimde kaç sefer yedim hiç birşey olmadı Allaha şükür bir zararı yok
Dilekcnkn Mucizem333 valla etsiz falan bilmiyorumda ben yiyorum yani canım çekerse eski hayatıma devam yani sadece bitki çayı içmiyorum birde hurma . Hurma konusunda kararsızım çünkü 🥰
Kmndas Mucizem333 22 haftalığım demin sardım sardım yedim daha önce de yedim her öğün yemiyorum sonuçta bişey olacağını düşünmüyorum
Taze_gebe Mucizem333 ilk haftalarda yedim ama daha hamilelik kafasına girmemiştim yanındaki yeşilliği yemeyin ama yine de
Sita3434 Mucizem333 etsiz Çiğköfte bildigin baharatlı bulgur işte canım neden zararı olsun ki ben yiyorum önemli olan içinde et olmaması yoksa Çiğköftenin sucu günahı yok 😀
Eminos123 Mucizem333 bisey olmaz canim ye dun oglumun dogum gunu ve cinsiyet partimiz vardi kendim yaptim ve yedimde yani
bebisini-bekliyor Mucizem333 etli gbi zararı yok tabiki ama onlar da paketlerde günlerce bekletildiği için çokta önerilmiyor aşırı yemeyince sıkıntı olmaz onda sanırım 😊