Yardima 26 haftalık gebeyim yarin test yaptıracağım gece 12 den sonra birsey yiyip icmeyecegim söylendi ama SU dahi icemezmiyim bilen varsa yazabilir mi ben çok susuyorum gece çünkü
Kubra80 Yardima ben gece su içmiştim bşy olmadı sabah uzun süre yiyip içmedim de biraz bulantı yapıyor ama abartılmış o kadar kötü değil kndinizi kötü düşünceye kaptırmayn
Yardima NilGrl ben zaten hissediyorum ac karnına bisey içemeyen ben yarın onu içicem doktorum yaptirmassam 1 hafta seker takibi yapacak bende 1 hafta parmağımı delecegime 1 içimlik yaptırayım dedim 🤦♀️
NilGrl Yardima inanın ikisini de yapan biri olarak 1 hafta takip yapsanız sizin için daha iyi. ☺️ Benim şahsi düşüncem tabi. Ben devlete gidiyorum bana seçenek sunmadılar
umaydurununannesi Yardima ban saat 9.10 gıbı yemeyı ıcmeyı kes demısyı bende sordum su da mı dıye oruc gıbı dusun dedı
Hulyavolkan Yardima benim bilgim yoktu sabah gitmeden bir bardak su içtim ama ne etkisi olur bilyorumki 🥺