Haticeaykc96 3.sezaryenden sonra tekrar olan var mı doktor tüpleri bağlayalım dedi bağlatan var mı çok kararsızım 3.ye hamileyim
Kubra5734 Haticeaykc96 bir dojtorun size bunu teklif etmesi bana cok tuhaf geldi 4. Cocugunu sezeryanla yapan insanlar var
Asi_0658 Haticeaykc96 bende geçen pazartesi doğum sırasında baglattim sağlık sorunlarım çok fazla olduğu için şimdilik bi sorun yok sezeryan yerlerim ağrıyor o kadar
Haticeaykc96 Kubra5734 3.sezaryen dediğimde direk dediği şey o zaman tüpleri bağlıyoruz doğumda dedi 3.hamileliğim şuan 19 haftadayım 3 tane oğlum olcak allah nasip ederse o yüzden bağlatmak istemiyorum belki kızım olur diye
Haticeaykc96 Asi_0658 geçmiş olsun ben sezaryenden sonra sade nescafe içtim birazda olsa ağırlarımı hafifletti
Kubra5734 Haticeaykc96 bence kabul etmeyinde zaten bu karari vermek doktora kalmamis anne ve babanin ortak karari olmali. Ayrica bir doktor bunu hastasina soyleyemez bu onlarn kisisel tercihleri
Goncagul27 Benimde 3 .hamileliğim bağlatmayı düşünmüyorum çevremde 4 doğuran çok çok sezeryanlı 5 bile var
Haticeaykc96 Kubra5734 direk söyleyince bende zorunlu zannettim baktım internetten 4. 5. Olanlar bile varmış meğer
Kubra5734 Haticeaykc96 cnm bunu baska bir kadin dogum doktoruyla gorusmeden yapma acaba saglik sorunun varda bundan oturumu sana bunu soyledi iyicene arastrmadan karar verme
Haticeaykc96 Kubra5734 yok çok şükür bir sorunum bende o yüzden şaşırdım hani soruyor ya kaçıncı doğum sezaryen mi falan diye o zaman direk bunu dedi 3.de bağlıyoruz diye en iyisi dediğin gibi canım başka doktora da sormak teşekkür ederim 🥰