Deryaongun1 nefes darlığı sadece eğer hareket halindeyken konuşursam oluyor, eğilip kalktığımda ve yorulduğum da oluyor. Onun dışında kendiliğinden olmuyor. Son haftalar daha çok ağırlaşıyorsun tabii, bebiş büyüdükçe yavrum alanı kalmıyor sığamıyor kaburgalarınıza baskı yapıyor ama asla katlanılmaz derecede şiddetli bir ağrı değil zaten 1-2 gün sürüyor sonra bebiş baskı yapmayı bırakıyor sizin de ağrınız falan kalmıyor🙈 Onun dışında bir sorun yaşamıyorum hiç Allah’a şükür 🧿🙏🏼