milena11 Bebegimibeklerken1 benimde 18 de başladı doktoruma sordum normal dedi şimdi 20. Hafta yok gibi bişe arada çok nadir oluyor
Razz7020 Bebegimibeklerken1 bende böyle bir post arıyordum kasıklarımda batma ve bel ağrısı yaşıyorum 18 haftalığım bende
Mom053 Bebegimibeklerken1 Bebegimibeklerken1 benimde bu hafta oldu yolda yürürken sol kaşığım çok ağrıdı hemen oturdum geçti
Meyracukurmaraz Benimde 17.haftada başladı 18+4 üm şuanda doktoruma gittim rahmin büyüyor organların sıkılıyor ondan normal dedi
Bebegimibeklerken1 Razz7020 16. Hafta da sormustm doktora bebek büyüdugu icin olur demişti banada braz azalmıştı bu haftada tekrar basladi
Mmoommlife 16 haftalığız afedersınz buyuk ve kucuk tuvaletımı yaprken boyle rahmımde yada kasıklarımda batma oluyır sızde de oluyor mu acaba ? Normal zamanlardada zonklama tarzında oluyor