Ayse1608 cnm yakında batman var il olrak ordaki doktoru aradık oda dinlensin dedi erken dogum tehlikesi var dedi haftaici gelin muayne edelim dedi duruma göre cigerleri için igne vurulcak büyük ihtmallede erken dogum olur dedi kanalda olması dogum baslaması demek dedi ama muayne etmeden bsy diemem dedi bakalm gidicez bi :( bugunde bi kaç kez sancım oldu ama geçti akıntım falan hala aynı beklioruz bakalm yarın yine devlete gidicem büyk ihtmal bida bakarlar çatı muaynesine açılıyomu hala die. Valla tavsiyem ufacık bi tedirginliginz bile olsa gidin doktora bn bi kaç gndür tuaflık seziodum ama artık son zamanlar die onemsemiodm acıkcası öle hastanelik olucak kadarda rahatsızlanmadm ama iyiki gitmiişim en azından önlemi alınır :(