Smyy00 emineveminigi hayır direk Tahin olarak yiceksiniz, gece yatmadan önce yiyince bile çok daha rahat uyuyorum yanmam azalıyor
emineveminigi YKalben ay gercekten yüzdük kuyruğuna geldik sabret diyorum kendime ama basen başa çıkamıyorum 😅
Gokceeeee-_ emineveminigi Hiçbirşey bana iyi gelmiyor 6.ayımdan beri mide yanma şikayeti yaşıyorum çok normal olması 33 haftam bitti sayılır
Susam1 emineveminigi en iyisi gaviskon valla yemeklerden yarım saat sonra çok etki ediyor benimde ilk ay oldu sonra geçti şimdi 33 teyim arada başlıyor bende onu içiyorum geçiyor hemen