Gezegen_00 Haftamdayım progestan , gyno ferro sanol , imom balık hapı , d vitamini şimdide kalsiyum yazdı doktorum benim gibi bu ilaçları kullanan var mı devlette bu vitaminleri doktorlar yazmıyorlarmış genelde ??
Emel38 Gezegen_00 ben hepsini kullanıyorum..29.haftadayim..magnezyum,kalsiyum ,devit 3 bile kullanıyorum.
Gezegen_00 Emel38 doktor bana balık hapını doğuma kadar kullan demişti şimdi özelde devlete geçeceğim de vitaminleri azaltırlar mı diye merak ettim
Emel38 Gezegen_00 aynı veriyor ilaçlarına bakıp..özelden devlete geçtim 15.hafta..decavit i devlet karşılıyor imom paralı sen alıyorsun.ben öyle yapıyorum