ecemeric Öncelikle abartmana hic gerek yok canta konusunda hepsini boş geri götürüyorsun çünkü. Her hangi bir komplikasyon oluşmazsa ertesi gün çıkıyorsun sezaryende olsan veee korkacağın inan gic birşey yok, ben olalı şuan beş ay oldu ve inan korkularimı hatirlayinca güluyorum sadece. Hastane cantasina gelirsek sadece benim işime yarayanlar
3 adet pijama takımı veya gecelik kan gecebiliyor, kesinlikle depend yerine lohusa pedi al, depend dikişlere gelebiliyor, atlet, ve bir hırka bu kadar. Bebek içinse; Hastane çikış seti, ayriyetten bir hastane çıkisı, 7-10 adet bez, biberon, emzik vermek istiyorsan tabiki, birde 2 battaniye hastaneden çıkarman için. Bu kadar, ben kocaman bavulla gittim ve kullandıklarım bunlardı sadece 🙄 Genelde sezaryenden sonra kabızlık olur ve gaz sancısı onun içinse şimdiden aktardan açlık otu al eve gelince kaynat ve iç, gaz içinse kimyon kaynat. Ağrılarinın gecmesi için bol bol yürü, acıyacak diye korkma en fazla bir hafta sürüyor sonrasında hersey geçiyor ama yürümez yatarsan dahada zorlanırsın. Doğumdan hemen sonra su iç günde en az 2 3 litre, kimyon çayı, rezene çayı, kızılcık şerbeti, kayısı kompostosu süt yapar bolca. Sütüm gelmiyor diye düsunme ilk başta aģız sütü gelecek oda bebek için çok önemli ve yaglı oldugu icin kesinlikle yetiyor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, herseyi yazdım galiba ama aklina takılan olursa seve seve cevaplarım tabiki. Şimdiden çooook gecmiş olsun💞