Merhaba arkadaşlar. 1 sene önce ablamın kızı olmuştu. Onun kıyafetlerini kaldırmış. Şimdi benimde kızım olacak. Onları çıkardık. Hep sarı leke olmuş. 1 senelikler daha. Zaten çabuk büyüdüğü için bebekler kıyafetlerden bir kaç parça alayım dedim onları çıkarmak için bir önerisi olan var mı ?