Nasılsınız bakalım hamılelık nasıl gıdıyor kaç aylıksınız???
Isra38 7 Aylık olduk çok şükür. bi gün iyi bi gün halsiz öyle yuvarlanıp gidiyoruz.
Isra38 23 haftalık olduk birgün iyi bir idare geçiyor
Zor geçiyor 33.haftadayız
Elfffffff allah yardımcın olsun canım
Mdnyldz hic kolay gelsin allah yardimcin olsun canim
Veraninannesi ne güzel massalah canım