Aysetnj Hayirli bayramlar kizlar.. 23 haftalik hamileyim 2 gundur bebegimin hareketleri yoktu ya da vardi ben hissetmedim.. bugun dr a gittim dr bakti kalbini dinleyemedik dogumhanenin ultrasonunda yoktu ses dinleme sadece hareketlerini gorduk.. cok rahatladim.. ama neden hareketli bebek durgunlasir ki.. sizlerinde boyle olup tekrar eski hareketli gunlerine donen oldu mu 😕
NaimeYilmaz Aysetnj daha 23.haftadasınız çok çok normal ben 25te tam hıssetmeye basladm Ki 30.haftaya kdr 2-3 gun hıssetmedıgım olurdu
Aysetnj NaimeYilmaz ben 19 dan beri net hissediyordum konusuyordum tepki veriyordu simdi hic umrunda degilimm ☺