Kediannesi123 rahim ağzım sınırda olduğu için doktorum biraz bekleyelim demişti ağrı ve kasılma istemediği için sağlık ocağındaki hemşirem de kasılmalara sebep olduğu için riskli dedi yaptırmayan gebelerim var dedi ben şu an 22deyim durumum düzelirse 24-26 arası yapabiliriz dedi. Aşı karşıtı değilim yorumumdan bu anlaşılmasın ama açıkça bana söylenenler bunlar keşke her şeyim çok normal ilerleseydi de aşımı da olsaydım