Boncugummmm Ebrliii Amin inşllh canım bn adet oldum geri dua et bnda nasip olsun 2 kez kaybettm cok zor😔
bir_pasa_annesi Boncugummmm ya cok gecmiş olsun cnm hep duamdasın inşallah kötü bişey cıkmaz da seninde burda hamilelik haberini alırız 🙏🙏🙏
Boncugummmm bir_pasa_annesi inşllah canım ınsllah sen napyosun dha naslsn sende biara bebk istyordun yanlış hatrlamıyorsam naptın düşünyormusun
bir_pasa_annesi Boncugummmm ewet istiyoruz kuzum 2 aydır bıraktık korunmayı artık rabbim ne zaman nasip ederse o günü bekliyoruz🙏
Durunbigeldim Boncugummmm dönem dönem gecikme olabiliyor. Benim adetim çok düzenlidr mesela hiç gecikmez hamile kalmadan önce tam 6 gün gecikti her gün test yaptım negatif
Durunbigeldim Boncugummmm ya evet benimde 6 gün gecikmişti her tür testten yaptım negatif kan vermedim o yüzden 6.ci günde oldum zaten