gulsahaliarya Haftadayım 2. Doğumum olcak. Bebeğin kilosu herşeyi iyi. Artık doğsun istiyorum. Ananas doğumu başlatır mi deneyen var mi ?
Tugba111 gulsahaliarya zamanı gelmeden gelmiyorlar vallahi ben kocaman ananası yedim resmen dudaklarım yandı bir şey olmadı hurma squat önerilen ne varsa yapıyorum ama bir etkisi olmuyor. Gerçekten zamanı gelince gelecekler🙋🏽♀️
Esra-dmr gulsahaliarya benim erken doğum riskim var ananası da gebeliğin başından beri bayılarak yiyorum☺️. Doktorum ananasın öyle bir etkisi olmadığını söyledi 🤷♀️
Demir06 gulsahaliarya benim kolay düşük yapmam için önermişti doktor,bi arkadaşıma da ebesi doğumdan 2 hafta önce günde iki dilim yemesini önermiş
MervErdo Yok beee anca cırcır yapıyo ananas ben normal tuvalete oturup kalkıyorum çömelerek yer siliyorum falan bi gr tık yok 38+2 oldum sancım bile yok