Iremalp ben se sizin gibiyim, internette fiyatlar 200-300 tl çok abartı, bir de modelleri acayip abiye geldi bana dantelli işlemeli 🙄 bugün loya mağazasinda saten takım gördüm ama lohusa için değildi ne derece rahat olur bilemedim, doğum sonrası kilo durumu nasıl olacak kaç beden giyeceğim acayip kararsızım ☹️