Buse_nur09 Kızlar ben 10 haftalık hamileyim ikiz 🧿 Beni bekleyen aşılar tahliller neler bana Bilgi verebilir misiniz
NefesDeniz Buse_nur09 İkili tarama testi ama genelde ikiz gebeliklerde nifty testi istiyor doktorlar..detaylı ultrason ve zaman zaman doktorunuzun istediği kan ve idrar tahilleriniz olacak. Yani en azından benim öyle oldu :) Bende ikiz gebeyim 36.haftadayız☺️
NefesDeniz Buse_nur09 11.haftada ikili tarama nifty yapıldı bize 14.haftada detaylı ultrason sonra 23.haftada tekrar detaylı ultrason yapıldı. 20.haftalarda kan ve idrar istemişti doktorum sonra 30.haftalarda da tekrar baktı kan ve idrara
NefesDeniz Buse_nur09 Ben hiç aşı olmadım. Dokrorum bana aşı olmalısın demedi. Ama burdaki birçok hamile arkadaşımız aşı olmuş sanırım yani doktorunuz ne derse onu uygularsınız.
NefesDeniz Buse_nur09 Rica ederim ne demek..devlet hastanesine gidiyorsunuz sanırım sürekli arayın 182 vs almaya çalışın randevu ikiz gebelikte kontroller vitaminler hepsi çok önemli..Allahım güzel bir hamilelik nasip etsin inşallah🙏🏻