mrhbslm Arkadaşlar Kızım dünyaya geldi üçüncü günü. Zaten çok zayıf bir bebek ve meme vermede güçlük çekiyorum. ayrıca doğumdan öncesinden gümüş kapakları kullanmama rağmen lansinoh krem kullanmama rağmen dehset acı var göğüslerimde bebeğim emerken. Bana lütfen tavsiye de bulunur musunuz ne yapabilirim acısını yok etmek için?
Baobap mrhbslm emzirme desteği alın bence. Çünkü tüm araştırmalarım şunu gösteriyor, memeyi doğru verirseniz bebeğe, asla meme ucunda sorun yaşanmıyormuş. Ben şu an bilmiyorum doğrusu nasıl oluyor ama bir uzmandan destek alırsanız sorununuz çözülür.
Ozlem23 mrhbslm zeytinyağı sürün oda iyi geliyomus birde arkadaşın dediği gibi emzirmenizi kontrol edin
Dryalp mrhbslm ben plastık uçlardan aldım meme ucum küçük geliyor onla rahat emıyor acıyordu karbonatlı suyla siliyorum birde
Wonderwoman mrhbslm Ayva çekirdeğini suya koyup bekletip sürüyorlar mis baya faydası olmuş kullananların tam.bikmjykrum tarifini ama nette bir araştır istersen. Bide bu göğüs ucu aparatları var bebek emerken takıyorlar onu bir dene istersen wee markanın fln ucuzdur
Sislimom Baobap Kesinlikle katılıyorum canım bebeğin emiyor gibi gözüküyor sanırım ama büyük ihtimalle boşa çekiyor. Emerken yanakları içe doğru çöküyorsa eğer boşa çekiyor demektir buda sarılığa sebep olabilir.Memenin tam olarak kahverengi kısmıyla vermen gerekiyor sadece ucunu tutmamalı.
SinemUnal mrhbslm doğru emzirme tekniğini iyice araştırın. Bende de olmuştu göğüs ucu çatlağı çok acı veriyordu bir hafta on gün sürdü onlarca krem kullandım bana mısın demedi. Son bir iki gün ayva çekirdeğini Gül suyuyla ıslattım jel gibi oldu onu sürdüm emzirme sonrasında inanın hemen geçti mucize gibi inşallah size de yararlı olur deneyin derim hem doğal silip tıkamaya gerek yok geçmiş olsun
Alps mrhbslm öncelikle doğru emzirmek çok önemli, ilk haftalarda normal sayılıyor yine de.. Tereyağ sürüp,streç film ya da buzdolabı poşeti gibi bişey koyup bekletebilirsiniz☺️
marysmom Meme uçun ağrıyor ve yara varsa doğru emzirmiyorsun demektir. Ama memelerin kendisi ağrıyorsa ya süt birikmesi vardır ya da mastit olmuştur. Mastit ateş yapar. Eğer bebek az emiyor sütün çoksa süt birikmesi olmuş olabilir . Göğüslerini boşalt. Sütü buzdolabına koy . Kızını sürekli emzir .