Kızlar merhaba bana bu ilacı doktor düşük yaptıktan sonra verdi ama hastanelik oldum yan etki oldu nefes alamadım 1 tane içtim öğlen gecesine öyle oldum . Acildeki doktor ise bana magnezyuma karşı alerjin var dedi benim magnezyuma nasıl alerjim var diye düşünüyorum . Çünkü insan vücudu magnezyumsun durur mu .? Sizde bu durumu yaşayan var mı .? Acaba içindeki başka bir madde mi dokundu diyeceğim beni iyileştirmek için manual 3g antipiyotik verdi ama oda dokundu sizin fikriniz nedir .?