Sevda_keskin94 kesinlikle yapılması gereken bir test 27 haftalık hamıleyım sadece 5 bucuk kılo aldım bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor iri de değil ve suyumuzda normal sekere dair bir belirtim yokken sekerim cıktı aclık 93 tokluk 1 saat 196 ikinci saat 188 cıktı ve su an sıkı bir diyetteyim eğer bunu bilmeden devam etseydim bebek için cok kötü sonuçları olabilirdi zaten içtiğimiz glukoz 3 dilim baklavaya es deger ya da günlük yediğimiz tatlı ekmek makarna pirinç patates zaten otomatik olarak günlük bunları yiyerek vucudumuza o şekeri yüklüyoruz en azından sekerin oldugunu öğrenince diyet yapıyorsun ablam 2 cocugunda da yaptırdı sağ salim dogum yaptı seker yüklemesinin bebek için herhangi bir zararı yok aksine sekerin varsa ve buna dikkat etmezsen asıl o şekılde zararı var diyet yaptıgı halde şekeri düşmeyip insülin kullanan anneler bile var