Sumisalii tesekkurler arkadaslar soylediginiz isimlerin hepside cok guzel kizlarim var sudenaz ve özge daha cok onlara uygun isim bakiyorum
Rumeysa_123 Sumisalii 😇adaş olursunuz inşaallah kızım olursa hiç aklıma gelmemişti çoğu teşekkür ederim
Ebrar3435 Rumeysa_123 Defne Lina olucak benim kızımın adıda 🥳 Nil,eylül, ebrar,ela bu isimlerde hoş ve guzeller😍