elifkrc haftanız da erkenmiş ama benimde öyle ağrı giriyordu karnıma yarım saatte bir, kabızlık yada ishal durumunda ağrır ya tam ortası öyleydi ve birkaç saat snra doğum yaptım 🙈 hastaneye ilaç versinler diye gittim hiç sancı olduğunu düşünmedim belim ve kasıklarımda ağrı yoktu çnkü. Ebe kontrolde 6 cm açıklık var, herkesin sancı şekli farklı oluyor seninki de karın ağrısı gibi demekki dedi 🤷♀️