Esenburhan123 Arkadaşlar 10 haftalık gebelik gebeliğin ilk haftası yüzümde sivilce cıkıyor sandım et Beniymiş büyüdü ve siğiller gibi bir şey oldu gebelikte böyle yaşayan var mı
Candice07 Esenburhan123 normal olan bazı Ben lerim et bebnine döndü. Mesela göğsümün çevresinde de küçük küçük çıkmıs bugun farkettim. Dogumdan sonra geçer diye duymuştum, umarım öyledir.
Gizzemmm Esenburhan123 benim ilk hamileliğimde göğsümde çıktı ellemedim doğumdan sonrada yan yana meme ucu çevresinde 2 tane çıktı acıyodu da yine ellemedim ve bi süre sonra hepsi koptu kendi kendine
Minenurcan99 Esenburhan123 ben şua. 26 haftalık ım. Yaklaşık 1 aydan fazladır bende de var vucudumda ufak bazı yerlerde ama yüzümdeki baya belirgin duruyor bende düşer Umudyla bekliyorum.
littlebee Benim de boynumda çıktı minik minik siğil gibi 30 hafta oldu daha da çoğalıyor gibi. Nedendir bilmiyorum,umarım geçer.