Ahsennurrrr Sabah ameliyat günü almaya ve son kontrol diye geldim sezeryan icin sancı çıktı nstte direk yatış verildi yarın sabah ameliyata alinicam kızlar duanızı eksik etmeyin❤️🙏
Isilhanim87 Ahsennurrrr İnşallah sağlıkla doğar . Bende 37+1 valla bende yarın kontrol bakalım bende ne çıkacak
Hatice68 Ahsennurrrr kuzum benim kolay doğumlar nasip etsin Rabbım inşallah sağlıkla hayırla evladını kucağına alırsın inşallah