gubu-annesi Kızlar 32+3 uz yaklasık 2/3 hft ellerım cok uyusuyor ozelıkle yatarken ellerımı kullanamıyorum sag elımle tlf bıle zor yazıyorum el bıleklerım cok agrıyor. Magnezyumda alıyorum sızlerde varmı aynı sıkayet nasıl rahatladımız ?
Percemm3535 gubu-annesi bende 29+ 3 haftalık hamileyim fakat ellerimi hiç kullanamyrm sabahları sislgi den ellerim açılıp kapanmyr elektrikleniyr uyuşuyor sinir sıkışması var dedi doktor EMG istedi bklm sonuç ne olucak 😒
Menalduygukaba gubu-annesi hamilelikte ellerin şişmesi sonucu oluşan karpal tunnel sendromu olmuş sanırım sende eller uyur karıncalanır parmaklr tutmaz falan karpal tunnel sıkışır şişlikten ve aprı yapar bileklik al eczaneden korkma hamilelikten snra geçecek ☺️
Ervansal gubu-annesi canim bendede ayni sorun vardi karincalanma ve uyusma dogum yapali 10 gun oldu. Dogumdan sonra cok az bir miktar kaldi uyusukluk hissi doktorum tamamen kaybolacagini bol bol el egzersizi yapmami soyledi
ZelihazgTilev Aynı şikayetler bende de var sabah kalkınca sağ elımı kullanmıyorum daha sonra parmak uçlarım uyuşmaya baslıyor
FerideBulut Aynı şikayet bende de var 33 haftalık tam bugün damarlarımın şişip ellerimin uyuştuğunu hissediyorum
gubu-annesi Inanılmaz bazen bı yere dayanıp kalkmak bıle zor oluyor agrıdan ve elektırok carrpmıs hıssı verıyor, banasa sınır sıkısması dedı el atelı verdı ama oda cok ıse yaramadı. Valla napcam bılem ıns dogumdan snr gecer korkuyorum kalıcı olur dıye
Menalduygukaba gubu-annesi günaydınnn evet esas uyurken takın ama çok sıkmayın amaç karpal tunnel in oynamaması bir süre çünkü atel sabitlemeli bileğinizi
Hayat 37+4 ve ayni şey bendede var.en çokta sağ el.Uyuşuyo.barmaklarımakadar Tek bende var sanıyodum.Neden oluyo böyle acaba ?