Busra07032012 Dün öğrendim hamile olduğumu sağ tarafımda kasılma şeklinde ağrı var neden oluyor acaba ?
Bebegimmveben Busra07032012 canım bebek rahime yerlesiyor rahim ona yer hazırlayıp genislediği için kasılma tarzı ağrılar bendede oluyordu doktorum sıklığını kontrol et sürekli olmuorsa arada olması normal dedi
Muciiizemm Busra07032012 normal canm adet olacakmış sun gibi sancılar olacak korkma kanama leke gelmediği sürece normal dir bende geçen hafta öğrendim beta hcg kaç çıktı bide gittin mi doktora