Selamlar, ilk gebeliğim bu yüzden sorum size komik gelebilir ama cevaplarsanız sevinirim. 8. Haftadayım rahim ağzı yetmezliği/kısalığı dediğiniz durum nasıl ölçülüyor doktora siz mi şüphelendiğiniz bir durumunuzu söylediniz de baktı yoksa rutin muayenede haftası gelince bakılıyor mu? Bir de fitil kullanıyorum içeri iterken farkediyorum ki parmağımın yarısına gelmeden rahim ağzını geçiyorum. Bu kısalık uzunluk anlamına mı geliyor buradan mı anlaşılıyor?