Mom2525 Kızlar bugün kontrolde TSH değerinin düşük olduğunu ve dahiliyeye gitmemi soyledi henüz randevu bulamadım o yüzden danışmak istiyorum neden olur ocaktaki değerim normal geçen haftaki 0.09 çok düşük olduğunu söyledi doktor başka da bir bilgi vermedi
esraizmirli Mom2525 kaç haftalık hamilesiniz ? İlk 3 ay düşük olması çok normal benimde çok düşüktü dahiliyeyle gittim doktor ilk 3 ay gayet normal dedi sonradan yavaş yavaş düzeldi ama tabiki sizde gidin görünün
Busra34ybg Mom2525 benimde 9. Haftada düşük olduğu çıktı ilaca başladım canım tsh gebelikte çok önemli yüksek yada düşük olması bebek için sıkıntı ilaca başladım 4 ay kadar kullandım her ay düzenli kan takibi yapıldı değerime bakıldı yükselince kademeli olarak kesti doktor 15gün içmedim tekrar kan verdim ilacı bırakınca tekrar düşüş olurmu diye olmadı çok şükür sende vakit kaybetmeden doktora görün mutlaka geçmiş olsun
Mom2525 esraizmirli öncesinde normalde şimdi düşmeye baslamis gorunecegim ama randevuya daha çok var acaba başına gelipte neden olduğunu nasıl geçeceğini bilen varmıdır diye merak ettim
esraizmirli Mom2525 bir dahiliyeye görünün en net bilgiyi doktor verecektir ben 36+5 günlük hamileyim daha anca 0.89 oldu
Deniz95 esraizmirli daha önce değerleriniz nasıldı ilaç kullanıyor muydunuz? Benim normalde yavaş çalışıyordu levotiron kullanıyorum bu seferde çok düştü değerim tekrar ilaç ayarlandı. Doktorunuz bu değerler ile ilgili bir yorum yaptı mı
Mom2525 Busra34ybg 15 gün sonraya var randevu ama işte hep normaldi değerlerim 3 aydan sonra böyle bir duusklukle karşılaştım
esraizmirli Deniz95 0.28di ilk değerim doktorum düşük oldugunu dahiliyeye gitmemi söyledi gittim ilk 3 ay düşük olması çok normal her ay kan ver ilerlemesini takip et dedi 0.89 olmuş şuan normal oldugunu söylüyor doktorum ilaç falanda kullanmadım canım
Mom2525 Deniz95 daha önce normaldi hiçbir sorun yaşamadım sporcuydum da hiçbir değerim referans dışı değildi