Minemine ilk oğlumda 39+4 de nişanım geldi, sancım açılmam filan yoktu ve o gece oturup bi dolu ağladım ya başaramazsam diye ☺️ Ertesi gün kontrole gittim hala sancım açılmam falan yoktu.. akşamında bir anda sancım başladı.. ilk başta adet sancısı gibiydi, 1 dk sürüp bitiyordu.. iki saat kadar sonra hastaneye gittim 2 cm açıklık vardı.. 3 saat sancıdan sonra epidural yaptırdım, hem açılmam hızlandı hem sancı hissetmeyip dinlendim.. doğum tabi ki kolay değil ama inanın öyle bir güç geliyor ki insana, iki sancı arası uyuyabiliyor dinlenebiliyorsunuz bile☺️ Korktuğum gibi değilmiş diyebilmiştim ben ☺️