Dilara5223 Ehlem almanyadayım ama hiç bilgim yok apothekede görmüştüm gebe vitaminlerini bir sor istersen apothekeden temin ediyorsun galiba rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasıp etsin bana da dua edin bende anne olayım
gamzemom Ehlem Femibion 2 icebilirsin ben cok memmunum 👍🏻👍🏻 almanyada yasiyorum tavsiye ederm kesinlikle ama doktorunun vermis olmasi gerekirdi
kardelenoez01 Ehlem valla bacım doktor bana Femibion vermişti 13 haftadan öncesi 1 numarayı kullandım 13 haftadan itibaren 2 numarayı kullandım 😊
esras Ehlem eczaneden folio al zaten sana kaç haftaliksin sorar ona gore verir de folio folsäure iste ben ilk hamileliğimde kullanmıştım
hanimhanimcik ben belçikadanım natalben adında bi multivitamin kullanıyorum günde 1 tane içinde bikaç vitmanin ve folik asit var doktor size önermedi mi?