Gul9227 yiyebilirsin canım onlardan bişe olmaz 😅 ama hamilelik döneminde çok fazla kızartma tüketmemen sağlık açısından daha iyi tabi☺️ bende haşlayıp sarımaaklı yoğurtla yiyorum genelde yada salata yapıyorum bağırsaklarıda çok güzel çalıştırıyor sağolsun☺️