Orucu12 2 gün once catı muayenesi oldum kasıklarımda sürekli agrı var sanki arada bisey dısarı sarkıyor gibi hissediyorum . Çatı muayenesinden sonra açılma olurmu? Neler yapmam gerek kolay dogum icin? Adet sancısı gibi sancılar normal mı?
Cisemk Orucu12 bende 2 gün önce çatı muaynesi oldum aynı durumlar bendede var birde karnım sürekli sertleşiyor
Ayselcnt bende çarşamba günü oldum.. hiç açılmam yoktu.. Ama bugün acayip şekilde kasılma var karnımda.. Belimde ve kasıklarımda düzensiz sancı var.. Olmadı yarın acile gideceğim.. 37+3 üz.. Bide sanki çok az çok az suyum geliyor gibi.. Akıntıda olabilir emin değilim..
Ayselcnt Cisemk Evet canım.. Sulu kısmı daha fazla..yani az beyaz bazen hiç beyaz olmuyor ama sulu oluyor..