34+3 haftalık hamileyim fakat bebeğim ulatrasonda 37+2 görünüyor. Kilosu 3300 Bursa şehir Hastanesi’ne gidiyorum doktorlar haftalık gel izleme yapalım dedi ama net bişey demiyorlar
Bu şekilde olan varmı? Doğuma kadar nasıl oldu, doktorlar ne yapti? 😔