Lilatmz ya mutlaka bebeğinizin durumunu sorun, sorun neyse rapor istediğinizi başka doktorlarada sormak istediğinizi eğer burada olmuyorsa başka hastaneye sevk etmek istediğinizi söyleyin doktora. Bazı özeller sırf fazladan para almak için yapabiliyorlar. Yengemin kız kardeşinin başına geldi aynısı o yüzden sordum özel mi diye. Çocuğun hiç birşey yokken 1 hafta tuttular. Çocuğunuzun haftası kilosu normal yazdıklarınıza göre, İnşallah sağlığı için tutuyorlardır, çabucak düzelir.