Çalışan bayanlar size sormak ıstedgm doğum parası hakkında bir bilgisi olan varmı ,Birde doğum ıznı ne kadar. Bende bir firmada sıgortalı calısanım ama nasıl olur bılmıyorum . Kıme sorsam farklı sey söylüyor bılgısı olan varmı rıca etsem , yada nasıl ogrenebılırım .