Arassamet 39artı1 im kızlar ve ayaklarım ellerim bacaklarım inanılmaz ödem yaptı. Yumurta gbi.şiştim resmen. Napsam ki? Çok bunaldım biran evvel doğurmak istiyrm. 😣
NaimeYilmaz Arassamet daha yapcak bse yok 😊 dogumu beklıcez normal olursa dogumunuz gecer zaten hemen 🌸
Anelia Arassamet aynen 39+1 ve bacaklarım ayaklarım iki katı oldu resmen. Hareketsiz kalınca daha çok oluyor.az kaldı sabredelim biraz daha:)
Ayselsilahimigetir Bi caresi yokmu bunun ya 27 haftalik hamileyim ayaklarim balon gibi sis birde sen hamilesin otur diyen yok gelinim ya ben bütün gün kayinvalidemde misafir agirlamaktan yoruldum 😒
blackmail Bnde ayniyim biyere gdyrz herkesin gozu ayagimda sinir oluuorum ne cok sis baska bisey olmasin deyip duruyolar
alaBektaGen blackmail biz zaten bilmiyoruz şiş olduğunu onlar söyleyince farkına varıyoruz 😏😡 ve bunu en çok yapanlar da bu yollardan geçenler, umarım biz böyle olmayız 🙏🏻
Arassamet Anlaşılan çaresi yok bunun. 😣 Allah hpimizi bi avazda kurtarsn kızlar. Bnm iyce canım burnuma gldi. 😔