Baby inan korkulacak birşey yok doktorun zaten önlemini almış. Kokusuz renksiz bol akıntı yoğun kasık ve bel ağrısı çok normal. Ağrılar zamanla yer değiştirecek sonuçta şu an bebeğin çok hızlı büyüyeceği sürece giriyor hem bazı ağrılar gaz da olabiliyor. Bir de yaşın gebelik için gayet uygun bence takıntı haline getirme hiç. İlk zamanlar daha sıkıntılı gebelik yaşadım şimdi 21. haftaya girdim bile zaman hızlı geçecek tadını çıkarmalısın 🤗