Seyma25 Merhaba 33 haftalık gebeyim doktorum bebeğin makat geliş olduğunu sürekli yatmam gerektiğini söyledi yürüyüş vs yasakladı hatta çok oturma genelde soluna uzan dönebilir dedi sizce yatarak dönermi yoksa hareket etmelimiyim tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim
Alinamoms Seyma25 ama daha erken değil mi yaa 7 hafta var koskoca 🤦🏻♀️ şaşırdım 37den sonra bu tarz şeyler konuşuyor doktorlar diye biliyorum
Minerva26 Seyma25 benim de 33+1 ve benimki de makat geliş. Ama doktorum böyle şeyler söylemedi bana.🤔
mucizem15 Seyma25 33 haftalıkken gittiğimde makat gelişti, 34 haftalıkken gittiğimde dönmüştü bebeğim, benimde hep makat gelişti ama doktor hiç yat falan demedi sadece ayaklarıyla aşağıya vurduğu için kasık ağrıların olabilir demişti
Seyma25 Alinamoms bende çok şaşırdım ve sadece uzan oturma bile çok dedi yatarak kolay doğum yapabileceğimi de düşünmüyorum hareket te edemiyorum doktor yasakladı çok arada kaldım
Seyma25 Senayyalcin bende anlamıyorum açılma vs de yok ama şuan korkudan çok ayakta kalamıyorum yatarakta kolay doğum yapabileceğimi sanmıyorum çok zor bir dönemdeyim
Nsbdrkl Bana doktorum 30 la 32 hafta arasında bebeğin dönmesi gerektiğini söylemişti sonradan dönmesi zor oluyormuş öyle demişti
Alinamoms Nsbdrkl hayır yaa bu doktorları ben gerçekten anlamıyorum bebeği el hareketleriyle bile döndüren ebeler var bizzat benim kardeşim yaşadı bunu 🤦🏻♀️ neden bu kadar zor bir dönemde bu doktorlar bizleri korkuyor anlamıyorum ki.
Dilaam Alinamoms benim doktorum İsviçre’de çok uzun süre görev yapmış bu döndürme yöntemini orda yaptıklarını ama gebeye kas gevşetici vb ilaçların verildiğini ve riskli olduğunu çoğunlukla da %40 gibi bı şansın olduğunu söyledi yani dediğiniz kadar kolay bı durumda değil aslında
Seyma25 Minerva26 size ne gibi tavsiyelerde bulundu çünkü bana oturma bile dedi çok sadece yat dedi yatarak doğumumun zor olucağını düşünüyorum korkuyorum açıkçası
Minerva26 Seyma25 bu konuda bi tavsiyede bulunmadı henüz. Bilmiyorum daha erken mi diye acaba ama haftasonu kontrolümde soracağım yapmam gerekenleri. Ama oturma yürüme vesaire bir şey demedi.
Alinamoms Seyma25 başka bir doktora mı gitsen acaba gerçekten o da derse evet yap ama yatarak gerçekten bir riskin ve sorun yoksa hem kilo alıcaksın hemde bilmiyorum yaa doğum çok doğal bir süreç bişeyin yoksa bu kadar stres yaşamanı istemem bence başka bir doktora mutlaka görün.
damlaaltinay Seyma25 valla doğum günü dönenler var takma bu kadar kuzum dönmezse de dönmesin kesip alırlar 🤪
150_gelartik Seyma25 aynı sorun bende de var bebek sol taraf kaburgaya iyice sıkıştı Doktorun bir onerisi olmadi yürüyüş yapıyor.secde ye varıyorum