Kızlar bu gece 39. Haftaya giricem inşallah dün gece sabaha kadar sancım vardı belim karnım hastaneye gidecektim ama geçti şiddetlenmedi o yüzden gitmedim. Az önce de labavoda peçeteye böyle şeffaf gibi hafif sarımsı gibi yoğun bi yapısı olan bişey geldi sümüksüydü bu nişan mı acaba napsam sancıyı mı beklesem akşam acile mi gitsem acaba geceki sancıyla açılmam mı oldu ne yapacağımı bilemiyorum vala şuan da ara ara karnıma belime giriyo sancı ama doğum sancısı gibi durdurmayacak bişey değil