Kızlar bebeğim bir gün çok hareketliyse iki gün çok az hareket ediyor, çoğunlukla akşamları hareketlense de sabah da en azından üç dört sefer hareket hissediyorum. Dün de çok az hareket etti akşam bile, bugün sabahtan beri hiçbir şey hissetmiyorum ve korkmaya başladım. Çikolata yedim, soluma yattım yine olmadı. Konuşayım belki olur dedim ama konuşmaya başlar başlamaz ağlıyorum sanki bir şey olmuş gibi tutamıyorum kendimi 🥺🥺