[silindi] ah ben cd 16+0 bugün dayanamadim dün gittim ilk yattım yüz üstü yatiyo göremedik. Doktor bı saat sonra tekrar gel dedi. Bı saat sonra yatar yatmaz cihazı degdirdi ve erkek şekerim dedi 😁 Çok duygulandım. Kız istiyodum daha çok ama o duyguyu yaşamak o kadar güzeldi ki eve gelene kadar ağladım. Hem gülüp hem ağlıyorum. Annelik ne muhteşem bir duygu şükürler olsun