tazeanne123_ bende 17 haftalıgım 2 sefer falan yedim valla cokda güzel gidiyor 😆 bugünde aylardır pide özlemi cekiyordum özellikle pidem markasının sebzeli pide sini yeidm cok şükür 😆 ayda 1 - 2 seferden bişey y olmaz canım ne olacak sürekli dısardan yemiyoruz yani ben 1-2 sefer yiyiyorum ayda o da cok canım isterse 🤭🤗🤷