Tospikkkkk böyle olup sağlıklı doğum yapan olmasa bile neden ilk kişi siz olmayasınız.ben inanıyorumki ona bir ömür yazıldıysa,alacak nefesi varsa bu dünyada o mutlaka tutunacaktır hayata.yeterki siz kötüyü,negatifi çağırmayın.sevin onu,o hissedecektir🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻dularım sizinle