33+2 haftalık hamileyim bugun doktor kontrolünde erken dogum riskim olduğunu öğrendim bebek doğum pozisyonunda ve suan olmasi gereken yerden daha asagidaymis zaten ara ara adet sancısı gibi hafif sekilde sancilarim oluyodu porgestan fitil verdi doktorum bol bol dinlenmemi söyledi bebek 2200 gram 34 haftalık çıktı ultrasonda böyle bir durum basina gelen oldumu bebegim erken doğarsa ne gibi sıkıntılar yaşarim ?