Arkadaşlar merhabalar . Normalde özele gidiyorum kontrole . Bu hafta Yunus Emre devlet hastanesinden bir doktora gittim . Hamileliğim boyunca ilk defa devlet hastanesine gittim . Neden geldin gibi bir cümleyle karşılandım. Daha sonra bu hastaneyi neden tercih ettin diğerini neden bıraktın vs bir sürü sorgu cümlesiyle karşılaştım . Çok tuhaf geldi sonuçta sen doktorsun bende sana gelmiş bir vatandaşım . Resmen sorgulaya çekildim . Ultrason muayenesinde ekranı kendi gördü doktorumuz sadece bana kilosunu söyledi bebeğin . Resim vs vermedi . Genelde böyle mi kurum doktorları Yoksa ben geç bi haftadayken o doktoru tercih ettim diye mi bu tavır bilemedim . şikayetlerimizi bildirebileceğimiz bir yer var mı bilginiz?