Mervee8 ayy ben 🤦♀️🤦♀️ben gebeligimin başından belli gözümü suyla değil cikolata yiyerek acıyorum günde 2 3 paket çikolata ekstra ekmeğe sürülen cikolata vs. Ve tatlı yiyordum ama bebis biraz tombik olmuş istahimdan kaynaklı doktor dikkat et tatlıdan uzak dur şekerin çıkar dedi ki sanırım cikicak korkuyorum haftaya şeker yuklemem var inşallah çıkmaz son 2 haftadır elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum çok çok fazla yememeye çalışın fazla kilo alınca bebis suyu falanda fazlalasiyor hem size aşırı kalori ve şeker olarak geri döner allah korusun 😊