
Vajinam in iç kısmı da böyle bişi vardı bugün kadın doğum doktorum çatı muayenesi yaparken gördü yağ bezesi dedi bende birşey sormadım daha nedir bu kötü birşey mi paylaştığım resim gibi aynısı bende olan da.
Korkuyorum doğrusu normal doguma da engel mi acaba yada neyle geçer bu ameliyat fln mı Olcam 🥺