Kızlar doktordan geldim. 29 haftalığım bebeğin başı baskı yapıyor ağrım oluyo doktorda rahim kısalığına filan baktı
Çok kısa da değil uzunda değil ama istediğimiz gibi De değil dedi
Normal doğuma engel mi erken doğum gibi bişey görünmüyor dedi. 34 haftaya rahat gelirrsin filan dedi ağrın olursa gel hemen dedi
Hasta cok diye doktoru çok meşgul etmedim cok soramadı
Kısaca sorum şu bu
Bu rahim kısalığının tam olarak sorunu nedir?